
 

 

 

 

 

 

 

 

23 October 2018 

We would like to point out what we believe a false statement on SEC publishing a 

certain document. 

The article about SEC publishing a memorandum first appeared on this website: 

https://abacusjournal.com/breaking-bitcoin-sec-etf-meeting-cboe-vaneck-solidx-all-meet-

with-sec-commissioner-elad-roisman-approval-confidence-high/ 

At the time of  publishing search by sec.gov link only gave abacusjournal link. No other 

sources. Since then media reprinted it massively. 

The link to the memorandum is indeed from sec.gov domain but the careful viewer will 

see it's from comments section. Anyone can leave comments which will appear on sec.gov 

website: https://www.sec.gov/comments/sr-cboebzx-2018-040/cboebzx2018040.htm 

Here is the instructions on how to submit comments: https://www.sec.gov/rules/ 

submitcomments.htm

 It clearly states they accept PDF format now. 

 In the case we got it wrong and SEC indeed published a document about a meeting 

that actually took place please dismiss this comment and accept our apologies. 

Regards, 

Blockchain Consulting 

! 1 

https://abacusjournal.com/breaking-bitcoin-sec-etf-meeting-cboe-vaneck-solidx-all-meet-with-sec-commissioner-elad-roisman-approval-confidence-high/
https://abacusjournal.com/breaking-bitcoin-sec-etf-meeting-cboe-vaneck-solidx-all-meet-with-sec-commissioner-elad-roisman-approval-confidence-high/
https://www.sec.gov/comments/sr-cboebzx-2018-040/cboebzx2018040.htm
https://www.sec.gov/rules/submitcomments.htm
https://www.sec.gov/rules/submitcomments.htm

